https://www.favorietemode.nl/klantenservice/veelgestelde-vragen
Gratis thuisbezorgd
KlantbeoordelingBeoordeling 9.6 / 10
Zoeken
Winkelmandje

Veelgestelde vragen

Ik wil mijn bestelling ruilen, wat nu?

Natuurlijk is het ook mogelijk om artikelen te retourneren of te ruilen in één van onze filialen. Zowel online gekochte artikelen als artikelen welke gekocht zijn in één van onze filialen. U ontvangt dan een tegoedbon bij een retour. Bij retourneren van online bestelde artikelen via de webshop, ontvangt u uw geld terug op de rekening waarmee u de bestelling voldaan heeft.

Ruilen is helaas niet mogelijk, u kunt het artikel retourneren en daarna een nieuwe bestelling plaatsen.

Is mijn betaling goed ontvangen?

Bij twijfel kunt u het beste een mail sturen naar info@favorietemode.nl. U zult dan snel een antwoord krijgen.

Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?

Als je een bestelling wilt wijzigen of annuleren kan je contact opnemen met onze klantenservice zodat we dit zo snel mogelijk kunnen oplossen. Wanneer wij het product al verzonden hebben, zijn we genoodzaakt de eventuele verzendkosten in rekening te brengen.

Wat is de verwachte levertijd?

Favorietemode.nl werkt met diverse voorraadlocaties. Daarom kan het enkele dagen duren voordat uw aankoop geleverd wordt. U kunt uitgaan van 2 a 5 werkdagen.

Wat zijn de bezorgkosten?

Favorietemode.nl rekent geen bezorgkosten. Indien u een artikel terug stuurt moet u wel zelf deze verzendkosten betalen.

Een klacht, wat te doen?

Wij streven naar 100% tevreden klanten! Mocht je onverhoopt een klacht hebben, laat dit ons alsjeblieft weten. Dit is voor ons de manier om onze communicatie en service te verbeteren wanneer dit nodig is.

Wij verzoeken je vriendelijk ons de klacht schriftelijk te laten weten. Ons adres kun je op de contactpagina vinden. Je ontvangt dan uiterlijk binnen 3 werkdagen een reactie van ons.

Leidt dit om wat voor reden dan ook niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.